Serwis

Zajmujemy się serwisem sprzętu komputerowego. Serwisujemy od komputerów stacjonarnych, notebooków a kończąc na drukarkach. Staramy się nasze zlecenia wykonywać rzetelnie, co ważne nie wymieniamy nie potrzebnie sprawnych części. Wszystkie wymienione podzespoły są zwracane zleceniodawcy. To on decyduje jak zutylizuje uszkodzone podzespoły. Czy to w drukarce rolka czy w notebooku uszkodzone gniazdo, gdy podlega wymianie nie naprawie jest zwracane klientowi. W ten sposób staramy się uczciwie podchodzić do zlecenia.


Naprawiamy również systemy operacyjne odwirusowanie czy naprawa błędów w Windowsie nie stanowi problemu. W przypadku konieczności przeinstalowania Windowsa archiwizujemy dane tak, aby nic nie zostało stracone. Zdajemy sobie sprawę jak cenne są zdjęcia z wakacji.

Masz problem nie krępuj się dzwoń! Nie masz możliwości przywieźć komputer do naszej siedziby przyślemy kuriera, który odbierze sprzęt.

Chcesz być na bieżąco? zapisz się do newsletera.

Procedura wygląda następująco

  1. Zadzwoń bądź napisz e-maila. Zamieść we wiadomości swoje imię i nazwisko, dokładny adres, telefon kontaktowy (niezbędny dla kuriera oraz dla nas w celu kontaktu o podjętych działaniach) oraz adres e-mail. Do zgłoszenia dopisz krótki opis uszkodzenia oraz podaj rodzaj sprzętu np. Acer aspire one s/n 1234567890.
  2. Po otrzymaniu takiego zgłoszenia przyślemy do ciebie uzupełniony formularz zgłoszenia serwisowego. Jeżeli masz możliwość wydrukuj go, jeżeli nie masz możliwości wydrukowania napisz na dowolnej kartce numer zgłoszenia oraz dołącz go do sprzętu.
  3. Zamawiamy dla ciebie kuriera, który przyjedzie pod wskazany adres po odebranie sprzętu. Pamiętaj, aby zapakować go w bezpieczne opakowanie, tak, aby kurier nie uszkodził sprzętu bardziej niżeli już jest uszkodzony. Wszystkie przesyłki ubezpieczamy, więc w razie zdarzeń losowych nie zostaniesz bez sprzętu.
  4. Kurier przywozi do naszej siedziby sprzęt a my bezzwłoczni bierzemy się za prace. Oceniamy uszkodzenie oraz informujemy o kosztach naprawy. Pamiętaj, że my nie wymieniamy sprawnych części, więc koszty są za naprawę rzeczywistego uszkodzenia.
  5. Po naprawie dokonujesz płatności a my odsyłamy sprawny sprzęt na adres ze zlecenia. Istnieje możliwość odbioru sprzętu na miejscu oraz przetestowania czy naprawa przebiegła pomyślnie.



Do każdego zlecenia wystawiamy paragon fiskalny oraz udzielamy naszej gwarancji na to, co zrobiliśmy. W przypadku chęci otrzymania faktury poinformuj nas o tym.